Dzień 4

30.03.2022

Dzisiejszy dzień był naprawdę emocjonujący.

Jak co dzień rozpoczęliśmy od śniadania i spaceru do szkoły, gdzie czekały nas kolejne zajęcia warsztatowe. Najpierw musieliśmy się jednak rozgrzać. Tym razem na start zagraliśmy w "Spaghetti", jeśli jesteście ciekawi, co to za gra, zajrzyjcie tu:

Kolejna część warsztatów dotyczyła metod radzenia sobie ze stresem. Szczególnie poprzez zmianę sposobu myślenia. Nasi uczniowie świetnie pracowali w międzynarodowych grupach.

Po zajęciach pojechaliśmy autobusem do Xanten, gdzie czekało nas wielkie wyzwanie w postaci bardzo trudnej trasy w parku linowym. Nie wszyscy nasi uczestnicy byli gotowi podjąć to wyzwanie, ale Admin 2 (Iwona) oraz 4 uczniów- Wiktoria, Kuba, Zuzia i Krystian dzielnie się spisali i pokonali wszystkie przeszkody. Niektórzy robili to naprawdę zręcznie, na przykład Kuba, który śmigał  jak Tarzan na lianach. Inni byli mniej zwinni. Na przykład pani Iwona, która rozbawiła wszystkich do łez, kiedy zawisła kilka metrów nad ziemią i nie mogła się uwolnić. Filmik z jej akrobacjami już krąży po sieci😁To jedna z bardzo ciekawych stron tego wyjazdu, że uczniowie mogą zobaczyć swoich nauczycieli w zupełnie innej odsłonie. I odwrotnie.

Następnym punktem naszej wycieczki było muzeum w Archaelogischen Park Xanten- największy w Niemczech skansen archeologiczny, gdzie mieliśmy możliwość zobaczyć pozostałości po rzymskim mieście Colonia Ulpia Traiana.

Po powrocie do hotelu czekała nas wspólna kolacja. Zjedliśmy tonę pizzy i poszliśmy grzecznie do pokojów, bo byliśmy naprawdę padnięci. Wszyscy mieliśmy trochę zaczerwienione, spieczone wiosennym słoneczkiem twarze. Na szczęście prognozy się nie sprawdziły i dobra pogoda utrzymała się, jakby specjalnie dla nas😊